تک اس ام اس
منوي اصلي
صفحه نخست ارتباط با ما تماس با ما عضویت در سایت تعرفه های تبلیغات مسابقه ی پیامکی کریو رایگان فروشگاه تک اس ام اس
موضوعات مطالب
» جدا از اس ام اس
» مطالب طنز
» فواید خنده
» سخن بزرگان
» ضرب المثل
» زنگ تفریح
» داستان های کوتاه
» داستان های عاشقانه
» داستان های پندآموز
» داستان های غم انگیز
» داستان های ( 18+ )
» داستان های طنز
» جوک ها
» جوک متفرقه
» جوک جدید
» پـَـ نـَـ پـَـ
» اجب فک و فامیلی داریم!
» جوک دوستانه
» جوک مردانه
» جوک زنانه
» جوک جمله سازی
» جوک حیوانات
» جوک ورزشی
» اس ام اس خاک بر سری
» اس ام اس قزوینی
» اس ام اس رشتی
» اس ام اس 18+
» اس ام اس های پر بازدید
» اس ام اس جدبد
» اس ام اس عاشقانه
» اس ام اس سرکاری
» اس ام اس خنده دار
» اس ام اس زیبا
» اس ام اس دوستانه
» اس ام اس فلسفی
» اس ام اس نیمه شب
» اس ام اس ورزشی
» اس ام اس آدم و حوا
» اس ام اس به سلامتی ...
» اس ام اس شیرین و فرهاد
» اس ام اس ضد پسر
» اس ام اس ضد دختر
» اس ام اس گویشی
» اس ام اس به زبان آذری
» اس ام اس به زبان کردی
» اس ام اس به زبان عربی
» اس ام اس به زبان شمالی
» اس ام اس به زبان لری
» اس ام اس موضوعی
» اس ام اس تنهایی
» اس ام اس دلتنگی
» اس ام اس دانشجویی
» اس ام اس آشتی
» اس ام اس تسلیت
» اس ام اس تبریک روز تولد
» اس ام اس شب آرزوها
» اس ام اس صبح به خیر
» اس ام اس شب به خیر
» اس ام اس با موضوع خداوند
» اس ام اس روز جمعه و امام زمان
» اس ام اس تیکه دار
» اس ام اس تبریک سال نو
» اس ام اس دروغ
» اس ام اس اول مهر و مدرسه
» اس ام اس التماس دعا
» اس ام اس تبریک تولد نوزاد
» اس ام اس عفاف و حجاب
» اس ام اس خاطره
» اس ام اس گریه
» اس ام اس بی قراری
» اس ام اس آغوش
» اس ام اس انتظار
» اس ام اس کودکانه
» اس ام اس فاصله و دوری
» اس ام اس غرور
» اس ام اس منت کشی
» اس ام اس جدایی
» اس ام اس سلام کردن
» اس ام اس سکوت
» اس ام اس دل شکسته
» اس ام اس سیگار
» اس ام اس لبخند
» اس ام اس بوسه
» نرم افزارها و ترفند ها
» نرم افزار کاربردی اس ام اس
» ترفند های اس ام اس
» برنامه های رایگان (آندروید)
» اس ام اس مناسبتی
» اس ام اس کریسمس
» اس ام اس شب یلدا
» اس ام اس شب قدر
» اس ام اس ماه محرم
» اس ام اس ماه رمضان
» اس ام اس عید غدیر
» اس ام اس عید قربان
» اس ام اس روز عرفه
» اس ام اس روز پدر
» اس ام اس روز مادر
» اس ام اس روز معلم
» اس ام اس روز بارانی
» اس ام اس روز مهندس
» اس ام اس روز پزشک
» اس ام اس روز خلیج فارس
» اس ام اس سیزده به در
» اس ام اس سالگرد ازدواج
» اس ام اس چهارشنبه سوری
» اس ام اس ولادت حضرت فاطمه
» اس ام اس ولادت حضرت ابوالفضل
» اس ام اس ولادت حضرت علی اکبر
» اس ام اس میلاد پیامبر و امام صادق
» اس ام اس ولادت امام علی (ع)
» اس ام اس ولادت امام حسن (ع)
» اس ام اس ولادت امام حسین (ع)
» اس ام اس ولادت امام سجاد (ع)
» اس ام اس ولادت امام باقر (ع)
» اس ام اس ولادت امام کاظم (ع)
» اس ام اس ولادت امام رضا (ع)
» اس ام اس ولادت امام جواد (ع)
» اس ام اس ولادت امام هادی (ع)
» اس ام اس ولادت امام عسگری (ع)
» اس ام اس ولادت امام زمان (عج)
» اس ام اس شهادت حضرت فاطمه
» اس ام اس وفات حضرت زینب (س)
» اس ام اس شهادت حضرت ابوالفضل
» اس ام اس شهادت حضرت علی اکبر
» اس ام اس وفات حضرت محمد
» اس ام اس شهادت امام علی (ع)
» اس ام اس شهادت امام حسن (ع)
» اس ام اس شهادت امام حسین (ع)
» اس ام اس شهادت امام سجاد (ع)
» اس ام اس شهادت امام صادق (ع)
» اس ام اس شهادت امام باقر (ع)
» اس ام اس شهادت امام کاظم (ع)
» اس ام اس شهادت امام رضا (ع)
» اس ام اس شهادت امام جواد (ع)
اعضاء تک اس ام اس
تعداد افراد آنلاین :

<-PollName->

<-PollItems->


سخن تک اس ام اس

با سلام خدمت تمامی کاربران و بازدیدکنندگان تک اس ام اس؛امیدوارم حالتون خوب باشه و از مطالب تک اس ام اس تمام استفاده را ببرید و لحظات خوبی را در این وب سپری کنید،فقط یه صحبت کوچیک داشتم و اینم اینه که از تمامی صفحات این وب سایت استفاده کنید چون این وب هر روز آپدیت میشه tak-sms.lxb.ir


درباره تک اس ام اس

به بزرگترین وب سایت اس ام اس و پیامک با موضوعات مختلف خوش آمدید برای استفاده بهتر از مطالب وب سابت از لیست موضوعات استفاده کنید همچنین می توانید اس ام اس های خود را از طریق فرم تماس با ما برای ما بفرستید و انتقادات و پیشنهادات خود را در جهت بهتر شدن این وب برای ما ارسال کنید
تبلیغات شما در اینجا
تبلیغات شما ----------------------------------------- تبلیغات شما ----------------------------------------- تبلیغات شما
لينكستان تک اس ام اس
» گروه اینترنتی آرفا
» مجله اینترنتی احسان
» مرجع فیلتر شکن رایگان
» برترین سایت دانلود فیلم و سریال
» تازه های تکنولوژی
» دانلود زیباترین آهنگ ها
» ردیاب ماشین
» جلوپنجره اریو
» اریو زوتی z300
» جلو پنجره ایکس 60

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تـک اس ام اس و آدرس TAK.SMS.LXB.IR لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در فرم زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





برنامه ارسال پیام انبوه
برنامه تبلیغات انبوه وایبر
لیست موضوعات
» اس ام اس شب به خیر

امیدوارم امشب که می خوابی سفر زیبایی داشته باشی به دنیای رویاهاعزیزترینم،
تا برگردی به انتظارت بیدار میمونم . . .شبت بخیر

 

 
 

 

‌میخوام وقتی تو خوابی کنار تو بشینم اگه یه وقت خوابم برد باز خوابتو ببینم
مواظب خودت باش شبت به خیر عزیزم ای کاش میشد تو خوابت رنگین کمون بریزم

 

 

 

 

ای اشک روان بگو دل‌افزای مرا
آن باغ و بهار و آن تماشای مرا
چون یاد کنی شبی تو شبهای مرا
اندیشه مکن بی‌ادبیهای مرا

 

 


 
 

 

گوشه تا گوشه ی جنگل تو بخواب و نترس...شیرها خاطرشان هست که تو آهوی منی.....شب بخیر آهوی من.

 

 

 

 

خوابای رنگی بیبینی
خواب دلتنگی نبینی
شبت به خیر ای مهربون
خوب بخوابی عزیز جون

 

 


 
 

 

خوابی؟دلم می خواد آروم خوابیده باشی، بی ترس، بی دلهره، بی دلتنگی
دلم می خواد وقتی خوابی اونجا باشم، دم در وایسم، سرمو بچسبونم به چارچوب، نگات کنم
خوب بخوابی گلم
خوابای رنگی ببینی



 
 

 

باز صدا می زنم تو را …. امشب بازم میسپارمت به اون کسی که تو دیار بی کسی بین همه دلواپسی مونس و همدمم بوده تو رو به من هدیه داده
شب به خیر نازدانه گلم

 

 
 

 

ای کاش کنارت بودم تا
زیباترین لالایی عاشقانه را برایت زمزمه کنم و تو اسمان قلبم را با مهتاب زیبای چشمانت نور باران کن تا خوابت ببرد
شبت به خیر عزیزم …

 

 

 

 

پرده چشماتو آروم میکشم روی چشات
بوسه دوستت دارم رو میگیرم از گونه هات
شب به خیر احساس من . . .

 

 

 
 

 

شب ها
به وقت خواب
از طرف من
وجدانت را ببوس
اگر بیدار بود ... !

 

 

 
 

 

وقتی میفهمی عاشق شدی که دوست نداری بخوابی چون واقعیت شیرین ترازرویاهات شده

 



 

 

VvVVVvvvV.....
اینها پرنده هایی هستن که از طرف من اومدن بوست کنن و بگن شبت بخیر.....

 

عزیزم پرده چشماتو آروم میکشم روی چشات
بوسه دوستت دارم رو میگیرم از گونه هات
شب به خیر احساس من

 

 
 

شب برات اس ام اس زدم که بگم: دنیام تاریکه مثل شب، تنهام مثل ماه، کوچیکم مثل ستاره، اما دوستت دارم اندازه آسمونی که اندازه نداره...

 

 

شب بخیر ای آخرین امید من / نذار تاریکی تو قلبت بنشینه
چشاتو بروی شهر شب ببند / تا چشای کوچیکت خواب ببینه



 
 

امیدوارم امشب که میخوابی قشنگترین و بهترین آدم دنیا رو تو خواب ببینی
ولی سعی کن بهش عادت نکنی چون من هر شب نمیتونم بیام به خوابت !
شبت به خیر

 

این پیام از من خوابالو ! برای یک آدم خوابالو
در زمان خوابالودگی ، ارسال شده است !
لطفا خوب بخوابید ، شب خوش !



 
 

عزیزم
پرده چشماتو آروم میکشم روی چشات
بوسه دوستت دارم رو میگیرم از گونه هات
شب به خیر احساس من



 
 

امیدوارم امشب که می خوابی
سفر زیبایی داشته باشی به دنیای رویاها
عزیزترینم ، تا برگردی به انتظارت بیدار میمونم . . .
شبت بخیر



 
 

خوابای رنگی بیبینی
خواب دلتنگی نبینی
شبت به خیر ای مهربون
خوب بخوابی عزیز جون



 
 

عزيزم خواب و بيدارت قشنگه
شب من بي تو و بي آب و رنگه
بخواب ای نازنینم, مهربونم, دلنشینم
منم من, عاشقت, آروم باش بهترینم



 
 

وقتی تو خوابی،تو مهتاب.....همه چی با من ،غریبه
خواب تو یه سقف کوتاه...پشت اون نوری غریبه
خواب تو،خواب یه گندم....توی سرزمین عشقه
خواب یه قصهء خوب....کفشای غمگین عشقه
خواب تو خواب گل یاس...خواب یه حسِ ِ نجیبه



 
 

‌میخوام وقتی تو خوابی کنار تو بشینم
اگه یه وقت خوابم برد باز خوابتو ببینم
مواظب خودت باش شبت به خیر عزیزم
ای کاش میشد تو خوابت رنگین کمون بریزم



 
 

لالایی لا لا بخواب ای گل نازم
که واسه چشای تو قصه می سازم
لالایی لا لا بخواب ای گل سوسن
همه فرشته ها روتو می بوسن


 

لالايي كن بخواب قشنگترين يار
منو از خواب غفلت كردي بيدار
لالايي كن بخواب معني عشقم
الهي بموني تو سرنوشتم
لالایی کن شبت به خیر عزیزم
تمام عشقمو به پات میریزم


 

 

 

ای گل سرخ پاییزم شبت به خیر عزیزم
بوسه به پات میریزم شبت به خیر عزیزم
وقت لالایی گفتنه تو خوب بخوابی عشق من
عشقو به پات میریزم شبت به خیر عزیزم

 

 

مثل یه گنجیشک کوچیک اروم بخواب مهربونم
چشماتو رو هم بذار من اینجا بیدار میمونم
کابوس رو زندون میکنم خواب بد رو میسوزونم
حافظ خواب تو میشیم منو خدای خوب دل
چشمهاتو فردا میبینم خوب بخوابی شبت به خیر



 
 

خوابی؟دلم می خواد آروم خوابیده باشی، بی ترس، بی دلهره، بی دلتنگی
دلم می خواد وقتی خوابی اونجا باشم، دم در وایسم، سرمو بچسبونم به چارچوب، نگات کنم
خوب بخوابی گلم
خوابای رنگی ببینی



 
 

تو بخواب نازنینم ....
به جان تمام دلواپسی هایم قسم،
که لحظه ای دیده بر هم ننهم
و نگهبان تمام غزل های بر باد رفته باشم
قول می دهم یک مو نیز از سر قاصدک رویاهایت کم نشود ،
تو بخواب نازنینم ....شب به خیر



 
 

باز صدا می زنم تو را .... امشب بازم ميسپارمت به اون کسی که تو ديار بی کسی بين همه دلواپسی مونس و همدمم بوده تو رو به من هديه داده
شب به خیر نازدانه گلم



 
 

باز هم شب شدو و من هنوز بی عشق تو از تمام رویا ها دلگیرم امشب درانتظار يك شب به خير تا صبح بيدار خواهم ماند اما تو چشماهاي زيبايت را به روياها بسپار....
شب به خير



 
 

ایکاش کنارت بودم تا زیباترین لالایی عاشقانه را برایت زمزمه کنم و تو اسمان قلبم را با مهتاب زیبای چشمانت نور باران کن تا خوابت ببرد
شبت به خیر عزیزم


-------------------------------------------------------------------------------------------------------------- مجموعه نرم افزار های ارسال پیام های تبلیغاتی انبوه وایبر ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

نظرات شما عزیزان:

amk
ساعت15:08---21 تير 1391
درود...

سپاس


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نوع مطلب : <-CategoryName->
نوشته شده در چهار شنبه 21 تير 1391برچسب:, توسط تک | لينك ثابت |

»